Prošle nedelje, 40 učesnika se odazvalo našem pozivu za izbor junskih obuka, koji smo uputili preko društvenih mreža. Od pet obuka na teme upravljanja karijerom i životom, glasači su izdvojili tri najkorisnije radionice .

Teme koje smo stavili na glasanje bile su:

  • Upravljanje karijerom
  • Kako koristiti LinkedIn za razvoj karijere
  • Kako steći, zadržati i poboljšati posao kod stranaca
  • Napredne tehnike za razvoj karijere
  • Kako da živite bolje kad sve ide loše (upravljanje životom)

U prvom krugu glasanja, glasači su samo sugerisali šta da ponudimo na tržištu, bez obaveze da sami prisustvuju tim obukama. Tada je najviše glasova dobila tema Upravljanje životom. Ali u drugom krugu, ona ne samo da nije ušla u finale, nego je dobila samo jedan obavezujući glas.

U drugom krugu, glasači su birali teme koje oni žele da pohađaju. Obuke koje su izabrali mi smo samo logično poređali i odredili njihove konačne datume:

16.06.2016     Upravljanje karijerom
23.06.2016.    Napredne tehnike za razvoj karijere
30.06.2016.    Kako koristiti LinkedIn za razvoj karijere.

Svi glasači su dobili po komplet naših obrazaca za upravljanje karijerom. A svi oni koji su nas podržali i proširili poziv za glasanje sa svojim prijateljima preko društvenih mreža, dobijaju tačne odgovore na pitanja iz naše ankete.

Predavač na sve tri radionice je Maja Vujović, trener, konsultant i autor u sferi komunikacija. Sa iskustvom stečenim u brojnim sektorima – medijskom, javnom, komercijalnom, neprofitnom, razvojnom, umetničkom i digitalnom – tokom tri decenije rada, na tri kontinenta i tri jezika, redovno dobija najviše ocene za kvalitet obuka i motivaciju polaznika.

Obuke se odvijaju u Experience centru na Novom Beogradu, od 18 h do 20:30 h.

Još uvek možete da se prijavite da i vi pohađate preostale dve od ove tri teme. Svima koji pohađaju više obuka dajemo odgovarajući popust na iznos kotizacije.

Detalje ćete naći u uputstvu za pohađanje obuka, u kom su raspored obuka, cene, mapa lokacije, linije prevoza, načini uplate i važni kontakti.

Još jednom hvala svim učesnicima.